Tlumaczenie "Pet Cheetah" Twentyonepilots


Tekst tłumaczyłam sama, jest to moim zdaniem poprawne tłumaczenie. Propozycje zmian mile widziane :-)

I am on an island, no one to confide,
Eight days straight, eight hours each and not one line,
I can feel pressure start to possess my mind,
So I'll take this beat I should delete to exercise.

No, I move slow. I want to stop time.
I'll sit here 'til I find the problem.

I've got a pet cheetah down in my basement,
I've raised him, and bathed him, and named him Jason Statham,
I've trained him to make me these beats,
Now my pet cheetah's quicker in the studio than on his feet.
Imma get mine and get going,
I'm showing my faces in just enough places,
I'm done with tip-toeing,
I'll stay in my room,
My house is the one where the vultures are perched on the roof.
Get behind me,
I bet this nepotistic mindset,
Will help us get ours as we’re growing,
This clique means so much to this dude,
It could make him afraid of his music,
And be scared to death he could lose it.

Pet Cheetah. Pet Cheetah.

TLUMACZENIE
Jestem na wyspie, nie ma nikogo komu moge się zwierzyć
Równo osiem dni po osiem godzin i ani jednego wiersza
Czuję, że presja zaczyna opanowywac mój umysł
Więc wezmę ten beat który powinienem usunąć żeby ćwiczyć

Nie, poruszam się wolno. Chcę zatrzymać czas. 
Usiądę tutaj, dopóki nie znajdę problemu.

Mam geparda w mojej piwnicy
Wychowałem go, wykąpałem i nazwałem Jason Statham
Trenowałem go, by zrobił mi te beat`y
Teraz mój gepard jest szybszy w studiu niż na swoich łapach.
Idę, dostanę to czego chcę
Pokazuję moje oblicza w wystarczajaco wielu miejscach
Skończyłem z chodzeniem na palcach
Zostanę w moim pokoju
Mój dom to ten, w którym sępy siedzą na dachu
Stań za mną
Założę się, ze ten nepotyczny sposób myślenia
Pozwoli nam zdobyć nasze gdy będziemy się rozwijać
Ta klika tyle znaczy temu kolesiowi
Że może sprawić, ze przestraszy się swojej muzyki 
I bać się na smierć że może ją stracić

Gepard, domowy gepard










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego zostałam wegetarianką

Tlumaczenie "Neon Gravestones" Twentyonepilots

Dieta wegańska/wegetariańska-co się zmieniło po siedmiu miesiącach