Bandito Tour już wkrótce!!!

Bandito Tour Twentyønepiløts




Już nie mogę się doczekać! Piątego października ukaże się nowa płyta „Trench” a zaraz potem nasi Piloci wyruszają na trasę koncertową „Bandito Tour”. Swoją trasę rozpoczynają w Ameryce, nastepnie zagrają w Australii i w Europie. Kupiłam bilety na koncert w Berlinie na 14-go lutego czym sprawiłam sobie najlepszy prezent walentynkowy 😍😍😍
Tym razem obiecałam sobie, ze zrobie wszystko by być jak najbliżej sceny. Jak tylko ruszyła przedsprzedaż natychmiast kupiłam bilety i mam miejsce na płycie. Będe koczować w Berlinie trzy dni pod budynkiem żeby tylko dostać się pod samą scenę 😁 No trzy dni może nie, bo będzie zimno ale wybiorę się na tyle wcześniej, żeby wejść bardzo blisko.

To będzie drugi koncert Tøp, na ktory pójdę. Pierwszy raz dostałam się tam trochę przypadkiem. Nie znałam jeszcze tak dobrze Pilotów, tylko dwie trzy piosenki. W radiu usłyszałam o konkursie, w którym można było wygrać bilety. Raz kozie smierć-wysłałam emaila. I wygrałam!!! Pierwszy raz w życiu coś wygrałam. Koncert odbył się w Neuss w Niemczech, była to mała miejscówka z miejscem na czterysta osób.
I co tu dużo mówić, zakochałam się na zabój... Koncert był niesamowity, Josh i Tyler są wulkanami energii, ich muzyka jest fantastyczna, teksty niesamowite, pełne emocji, szczerości, z przekazem, którego w tamtym czasie tak bardzo potrzebowałam. Dodali mi sił, żeby dalej żyć, pomogli zrozumieć wiele rzeczy dziejących się w mojej psychice. Może to dziwnie brzmi, ale zmienili moje życie. Od tamtego momentu jestem ich zagorzałą fanką i zostanę do końca życia i o jeden dzień dłużej.
Moim marzeniem jest meet&greet z zespołem. Chciałabym im za wszystko podziękować i powiedzieć, jak wiele im zawdzięczam. A zawdzięczam być może życie.

Stay Alive |-/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego zostałam wegetarianką

Tlumaczenie "Neon Gravestones" Twentyonepilots